5 Ağustos 2016 Cuma

ABİLER ABLALAR...

Hiç acımıyorum.Aynen öyle.Zerre kadar acımıyorum en tabanındakinden en üstüne kadar hiçbirine.Öğretmenin ne suçu var edebiyatını da geçiniz.Neden ne suçu var.Temelden geliyor bunlar.Ve ilmek ilmek işliyorlar taze beyinleri.

Üniversiteye git hemen sarıyolar çevreni.Gel kardeşim bugün yemeği bizim evde yiyelim, yok ak,şama sohbet var yok şu etkinlik var.Buluyorlar orda farklı şehirlerden gelmiş garibanları.Özellikle de küçük şehirlerden gelenler tercih sebebi.Zavallılar bunları bi .b.k. sanıyor.

Alıyorlar evlere.Abiler ablalar..Eee..Yemeler içmeler..İki sohbet ki artık nasıl bir dini sohbetse efendimizin adı bir defa geçmiyor.Varsa yoksa feto.

Sonra allem ediyorlar kullem ediyorlar bu çocukların kendilerine minnet duymalarını sağlıyorlar.Devamı malum.Küçük küçük öbeklenip fetö yü inşa ediyorlar.

Ezelden beri bir kıllık gördüm ben bu adamda!Sevemedim birşey vardı ama ne ismini de tam koyamadım.İnsanların dini duygularını sömürdüğü kesindi de bu kadar cani olacağını kimse tahmin edemedi.

Yatacak yerin yok feto...Ve örgütünün herbir ferdi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder