16 Ağustos 2016 Salı

HAKKIM HER TÜRLÜ HARAM

Bu yazıyı içim yana yana yazdığımı belirtmek isterim.Çünkü 4 yıl boyunca polis olmak için uğraşan çabalayan bir gençtim vakti zamannda.Belki de yüzlercesi gibi.Yılmadan üstüste 4 yıl girdim sınavlara.Hep de saçma sapan sorularla elendim.Sonu hüsrandı her sınavın sonucunun.Aklım almıyordu o dönem de birçok şartı geçiyorken;illa biryerlerde durduruluyordum sanki.Meğer o günlerde de neler dönüyormuş neler...

Konya'da yürütülen Fetö soruşturması kapsamında bilgisine başvurulan  işadamı İ.T. şunları söylüyor bakın:"Yakınlarınızdan polis olmak isteyen varsa, polislik sınavlarında çıkacak sorular elimizde.Talep etmeniz halinde verebiliriz,bilginiz olsun."

Ne kadar acı düşününce.O dönem hatırıma geldi şimdi.Onca çabayı boşuna veriyormuşuz meğer.

Bir ton evrak hazırla

Sabahın köründe geç sıraya

Güneşin alnında bekle sıranı ki gelsin.

Akşama kadar gelirse şükret.

Koyun gibi dizsinler seni,bir de suratlarını çek.

Binbir umutla mülakata gir,orada sorulan soruları kem küm etmeden nasıl cevaplayacağını düşünerek.

Mülakatta da,seni umutsuzluğa düşürecek en ufak bir şey olmasın,tamamdır bu sefer kazandım diye kendini avut.

Yazılı günü gelsin çatsın,güzel de geçsin üstelik.

Sen hayaller kurarken hemencecik sonuçlar açıklanıversin.

Bir de baktın ne görüyorsun:"Koskocaman harflerle başarılı olamadınız."

Hayaller yıkıldı.Kimbilir kaç yüz kişinin...Ne olacak bizim hayallerimiz,emeklerimiz...Kim onaracak ya da onarabilecek mi?Daha nice hikaye var bunu gibi.Her kurumun sınavlarının altından binlerce hikaye...

Bunca kederli olayın ardından benimki laf değil şimdi ama,yazımın konusu olduğu için değiniyorum, kendi adıma hakkım her türlü haram olsun.Umurlarında olduğunu sanmıyorum ama elbet bir gün yaktıkları canların hesabını çok ağır ödeyecekler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder