10 Ağustos 2016 Çarşamba

ENES KANTER MUAMMASI...



Enes Kanter mi desem Enes Gülen mi  bilemedim.Neyse böyle bir  basketbolcu var Nba de oynayan.Malumunuz bu şahıs spor hayatından çok Fetullah Gülen'e olan aşkıyla şu ara gündemde.Ağır şekilde seviyo hocaefendisini!

Öyle ki anası babası bu çoçuğu manen evlatlıktan reddetti.Gerekirse hukuken de red edeceklermiş.Pek bi inanmadım doğrusu ben.O ayrı dava.Baba Mehmet Kanter geçtiğimiz günlerde Medeniyet Üniversitesi'ndeki görevinden alındı.Baba oğlunun kandırıldığını iddia ediyor,defalarca bu yanlıştan dönmesini istemişler ama kabul etmemiş.

Ailesinin onu evlatlıktan reddettiğini duyan basketbolcu ise hemen bir açıklamayla 'anam babam sana feda olsun nur yüzlü hocam'dedi.Buna şaşırmayan kaldı mı?Cennetten vazgeçmiş cehenneme de girermiş hocası için.Cenneti de garantilemiş biyerlerde sanırım.Hafızalarımızı zorlamamıza çok gerek yok.Fetullah Gülen Bülent Ecevit'e şehadetçi olacağını söylemişti.Ve yine Akın İpek için '100 kişiden biri sıratı geçecekse o da Akın İpek 'tir' cümlesini kurmuştu ağlaya zırlaya.

Şimdilerde Fetullah Gülen'in manevi oğlu olan ve soyadını Gülen olarak değiştiren bu şahısa da kallafi vaatler vermiş olmalı ki anasını babasını feda etmiş.Aman ben neden kafa yoruyorum ki?
4 yıllık sözleşmeye 70 milyon dolar alarak Türk spor tarihinin en çok kazanan sporcusu değil mi bu çocuk?Elbet öder ve ödüyodur hocaefendisine olan minnetini pardon pardon himmetini!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder