17 Ağustos 2016 Çarşamba

METİN FEYZİOĞLU'NA TEŞEKKÜRÜM

Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu Cumhurbaşkanını'nı ziyaret için Külliye'ye gitti malumunuz.NTV de denk geldim konuşmasına.Dikkat kesildim ve dinledim.Bence çok anlamlı,birleştirici ve kucaklayıcıydı.Gerçekten helal olsun dedim.Çünkü şu sıra ihtiyacımız olan şey bu.Yoksa diğeri kolay itele,öteki de,ve bi bahaneyle suçla.Ben çok çok önemli buluyorum bu ziyareti.Bazılarının zoruna gitse de beni ve eminim vatanını seven herkesi sevindirdi.

Neymiş daha önce neler söylemişler birbirlerine unutulmazmış.Yaa pardon da size ne?Ne olsun istiyorsunuz?İşinize gelmiyor dimi bu kucaklaşma?Hele ki bazıları o kadar rahatsız ki,bundan bile nemalanmaya çalışıyorlar.Küçülmeyin bu kadar.

Metin Feyzioğlu konuşmasının bir bölümünde:"Cumhurbaşkanımızın 15 Temmuz gecesi yaptığı konuşmadan sonra içim ferahladı." dedi.Ve inanın buna bunu söyleyen yalnızca kendisi değildi.Benim,çevremdeki herkesin ilk etapta söylediği şey buydu.Vatanını,insanını sevmek buydu zaten.

Çıkın deyin ki,biz üç buçuk atıyoken,marketlerde ekmek,makarna bırakmıyorken,Recep Tayyip Erdoğan kaçıyor diye düşünüyorken bu konuşma işimize gelmedi.Biz farklı bekliyorduk,naıl oldu da dimdik durdu bu millet.Bu millet başka millet bunu yazın bir yerlere.Bir kere de doğruya doğru deyin yahu...Ha unutmadan işine gelmeyen bir şey daha var o malum çevrenin,o da Metin Feyzioğlu'nun dünkü ziyareti.Bırakın şu ayrıştırıcılığı.Gün birlik beraberlik günü.Bunu bilip,öyle de davranan Metin Feyzioğlu'na helal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder