13 Ağustos 2016 Cumartesi

AL GÜLÜM VER GÜLÜM

Dün akşam ülkemde yeni bir haber var mı? diye internete girdim.Ve Fetullah Gülen'in yeğeni,aynı zamanda da STV nin ana haber sunucusu Kemal Gülen'in gözaltına alındığı yazıyordu.Başta şaşırdım çünkü Fetullah Gülen'in yakalanacağını bile bile yeğenini Türkiye'de bırakmayacağını,çoktan ABD yolcusu olduğunu düşündüm.

Sonrasında da demek ki kaçmamış kaçamamış artık neyse diye, çok üzerinde durmadım.Sabah oldu ve bu kez haberlere göz attığımda gözaltına alınan şahsın Kemal Gülen değil,akrabası Kemalettin Gülen olduğunu öğrendim.Muhtemelen de Türkiye'de değildir zaten.

Kemal Gülen sadece Fetullah Glen'in yeğeni ya da sadece STV'nin ana haber sunucusu değildi.Örgütün sözde medya imamı da kendisiydi.Babası Seyfullah Gülen, 18 yaşından küçük bir kıza tecavüz iddiasıyla yargılanırken,geçtiğimiz aylarda enteresan şekilde hayatını kaybetti.Fetöcü polis ve savcıların marifetiyle üzeri örtülmeye çalışılsa da,bu tecavüz davası halen devam ediyor.Olayı örtbas etmeye çalışan polisler hakkında ki iddianamade kabul edilmiş o dönem.

Olayın detayına girmek istemiyorum.Yeterince iğrenç çünkü.Saedece çocuğun ifadesine ter vericem.şu şekilde anlatmış:"Köyden komşumuz olan Seyfullah Gülen,babama ölmeden önce para yardımı yapıyordu.Babam öldükten sonra beni zorladı ve tecavüz etti...Oğlunun STV'de haber sunduğunu söyleyip korkutuyordu.Bunun için dediklerini yaptım.Sonrasında dayanamayıp polise gidip her şeyi anlattım."

Bu dava sürecinde de Fetullah Gülen'in kardeşi Seyfullah Güven hayatını kaybetti.Bu esrarengiz ölümün arkasında da Fetullah Gülen'in olduğu söyleniyor.Gülen'in bir akrabası medyaya şunları anlatıyor:"Seyfullah abi iki yıl önce küçük bir kalp rahatsızlığı geçirmiş ve cemaate ait Özel Şifa Hastanesi'ne kaldırılmıştı.Ben refakatçisiydim.Aslında durumu iyiydi ve taburcu olmasını bekliyorduk.Akşam saatleriydi.O sıralarda cemaatin derin adamları hastaneye girip çıkmaya başladı.Birden durumdan işkillendim ve onların arasından tanıdığım birine 'Hayırdır bir şey mi oldu?' diye sordum.Bana eşini hastaneye getirdiğini söyledi.Aklıma kurt düşmüştü bir kere.Ben de araştırdım ama hastanede eşi falan yoktu.Sonra hastane yetkilileri bana gelip,hastaneden ayrılabileceğimi söyleyip gönderdiler.İnanıp gittim.

Sonra dayanamayıp geri döndüm.Öğrendim ki sapasağlam adam komaya girmiş ve yoğun bakıma alınmış.Beyninden ameliyat edeceklermiş.Kalp rahattsızlığı geçirmişti beyin ne alaka ki diye düşündüm ama oğlu Kemal Gülen'e bunu söylemeye çekindim.Ve Seyfullah Gülen o ameliyattan çıkamadı.Ben düzmece bir ameliyatla öldürüldüğünü düşünüyorum."

Kemal Gülen ise avukat olduğu halde babasının şaibeli ölümünün üzerine hiç gitmemiş.Ne garip...İzleyicilerin defalarca RTÜK'ü arayıp "Ne antipatik adam, görmek istemiyoruz." demesine rağmen yeğenine sahip çıktı Feto da.Parmak ısırtacak amca-yeğen ilişkisi.Bu kadar fedakar bir yeğeni yakalanacağını bile bile Türkiye'de bırakır mıydı Fetullah Gülen? Tabiki hayır...

Şimdi koyun koyuna,dört buçuk ata ata izliyorlardır gelişmeleri.Al gülüm ver gülüm geçinip gidin işte.İslamı önünüze siper edip,yaptığınız iğrençliklerin hesabını vereceğiniz günleri düşünün amca-yeğen.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder