3 Ağustos 2016 Çarşamba

FETULLAHIN DİKİLİ TAŞI

Hayretler içindeyim izlerken.Bu nedir yaa?Adam! çıkmış:'77 yaşındayım bir dikili ağacım yok 'diyor.
Ölür müsün öldürür  müsün?Yine başa sardın feto.En başta böyle böyle kandırmadın mı milleti.

 5 yaşında kılmadığım bir vakit namaza hala oturur ağlarım deyip millete duygu sömürüsü yapan sen değil misin?

Bu yaşıma kadar evlenmedim dedin hatırla.Kul hakkına girmek istememişsin yoksa ahirette nasıl hesap verirmişsin!!!!

Ya hasır hikayen.Bir hasırdan başka birşey yoktu evinde.Pardon 10 dönümlük arazi içinde onlarca odası olan malikanende.

Hadi hafızanı zorla biraz.Dünyada bir dikili ağacım yok diye seneler evvel uyuttun ya milleti.Aynı şeyi Amerika'ya beni TÜRKİYE' ye vermeyin,yalvarırım içerikli röportajında da beyan ettin.

Peygamber efendimiz(S.A.V.) rüyana gelmiş ve sana'seni çok üzüyorlar' demiş!!!O nursuz suratından daha ne planlar daha ne yalanlar çıkacak merak ediyorum.

Kendini aklama çabaların komik bile değil.Şimdilerde bir Hollywood senaryosu diye tutturmuş gidiyorsun.İyice sıkıştın çünkü bocalıyorsun.Kendin de bilmiyorsun ne söylediğini.

Sen de büyük oyunculuk yeteneği var ama.Tabi bu sadece benim fikrim değil  yıllarca duygu sömürüsüyle,salya sümük ağlayarak,sadece Allah rızası için yaşıyorum edebiyatıyla kandırmaya çalıştığın ama başarılı olamadığın milyonların da aynı paralelde düşündüğünü biliyorum.Ayy paralel dedim şimdi buna da alınırsın ağlarsın.Yada beddua mı edersin demeliyim.

Ama beddua etmeden öce iyice düşün tart.Ettiğin beddua misliyle karşılık buldu sen de.Ve daha bu birşey değil.Hem dünya hem ahiret dar sana artık.O kadar insanın ahı var ki sen de...

Milyonların her gün evinden sana ve örgütüne neler söylediğini de yazmak var yaaa neyse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder