2 Ağustos 2016 Salı

HELAL OLSUN BİZE...

Defalarca izledim Demokrasi Şehitlerimizin anıldığı Beştepe'ki programı.Defalarca süzüldü gözümden yaşlar...

Şehitlerimizin isimlerini tek tek kazıdım yüreğime.Ailelerinin,sevdiklerinin yerine koydum kendimi.Tarifsiz çok büyük acı.Gururu da ayrı tarifsiz...

Herbirinin ayrı hikayesi,ayrı hayat mücadelesi vardı belki.Ama hepsinin ortak bir noktası;vatanlarını ölümüne sevmeleri,sahiplenmeleri...

Onlara çok şey borçluyuz.Onlar olmasaydı şu an hiçbirimiz bulunduğumuz yerde olmayacaktık.Minnettar olmalıyız herbirine ayrı ayrı...

Çok başka duygulardayım yazarken.Ne büyük milletiz biz...Tarihte başka örneği var mı bilmem.Ben bu denli güçlü duracağımızı tahmin edemezdim bize yaşatılmaya çalışılanlardan sonra.

Tek Vatan Tek Bayrak  Tek Millet diye boşuna söylemiyormuşuz.

Helal olsun bize...


1 yorum: